Hello world! 哈囉!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

張貼在 未分類 | 1 則迴響

迎新晚會..

前幾日過左18歲.. 唉.. 命…
入正題…又到我分享影片GE時候.LA .. . 我無奈地只可做LE個工作…
FIRST….. 小光的猥瑣華爾茲…..
 
THEN…. 係小光表演前見到個熟悉GE面孔…係到跳舞… 竟然係ERIS…
開頭手抖了點… 請原諒… 因為嚇了一嚇.. HA
唔知你地有咩FEEL 呢. 哈.. .  光仔… 真係笑死我….
END…. . .
張貼在 未分類 | 11 則迴響

Back .Macau. .

差唔多兩個月冇返澳門..
所以前日返左去一下..
家里都沒乜變..
都係各自各..
其實返去主要目的都係個ITWEEK..
同埋拎D外套走..,
ITWEEK都有買到野..
之後見到美食節.. 但太貴.. 唔想食..
琴日成日都無無聊聊…係屋企上左差唔多十個鐘網 =.=
夜晚就去左VENETIAN..
.見到大頭威返工 .. HA..
仲見到幾個KP GE同學 . ..
其實去威記係因為咁岩有ZAIZ GE飛..
所以去睇下.. . =.= 
總體感覺都唔錯GE… .係戈個小丑白痴左D.
最後今日朝早就返左黎中大…
又要準備咪書LA. . .唉..   
 
張貼在 未分類 | 3 則迴響

校運會.

係期中考LE個咁緊張GE時期…
竟然有個校運會…
上星期隻腳無端端傷左..
天氣已經凍架LA… …今日仲要落埋雨TIM>..  .
我戈班得我一個入到校運會…
朝早搭車去南校區…  上錯左人地院GE車…
咁岩手機放左係床度..  唔記得拎.. 
一個人都唔識.. 真係幾無助下…
去到南校區就係度搵運動場..
一搵到之後就已經開始檢錄…
見到名單有40個人.. 仲見到個高手…未賽就輸左一半..
我155先起跳. .. 跳完第一跳就已經得返8個…
160仲要跳兩次先過=.=   唔知係咪場地濕定係腳傷..
跳完之後竟然只剩2個..  哈..  我直接棄權. ..
因為另一條友一睇就知係高手…  無謂同佢硬碰硬..
我都係為拎蓋章姐.. 好似有20個.. 爽 ( 中大學生會明)
宣佈跳高成績戈時好搞笑… 第三至八名全部155.. 第一二名160./..  何奇低…
都係我GE關係.. 個比賽冇乜可看性=.=  條第一名又唔刷下紀錄..
之後拎埋成績証明就搭地鐵返黎了..
夜晚要考化學… 加油了…
張貼在 未分類 | 7 則迴響

體育課…

PK光一驚人壯舉….
健身課的時候… 小光突然要爆發了….. ..
標題:双圈小王子小光.. 快到绳子都看不到
 
另一個角度…無聲完整版=.=
要笑就大聲笑LA. 哈.

張貼在 未分類 | 11 則迴響

study

係中大被迫咁日日過住咪書GE生活. 哈.
不斷咁預習.. 上堂.. 做功課.. 複習..  正. .
我D室友個個都好正常. .. 除左我之外..  HA
大陸D學生真係好" 好學" 下..
我第一日返學明明提早左個幾鐘到課室…
但係戈度已經有幾十人係度咪緊書=.= 
我太弱了.. . ..   上堂又成日釣魚咁. ..  因為聽不太明教授講D普通話….
不過LE度真係一個讀書GE地方. . .. 認命吧 !!!!
張貼在 未分類 | 11 則迴響

GOGOGO!!

聽日終於走得..  哈..  等左我三個月..
雖然唔係我理想戈間… 亦唔係我理想戈科.. . .
但冇後路. . 無計LA=.=  .. . .
台灣可能真係唔適合我LE D無乜錢GE人.. 
自己又唔夠18歲.. 冇工返…   .. .
不過咁多識GE人去中大…
好彩冇一個識GE人係一班..  哈..
PK光同LANVENDER一班..  正..  加油吧.. 光仔. .. !!
希望自己房D室友正常D. . . 雖然我自己都…. 哈. ..
 
 
張貼在 未分類 | 5 則迴響

HOME

琴晚屋企無端端有個人癲左..
話說佢剛還完COMICS 回家..
一野就踢斷我NOTEBOOK條電線..
我諗住佢講SORRY就算LA.. 點知佢仲罵返人轉頭..
即刻想打柒佢..所以鎖佢係露台諗住比佢冷靜下先..
點知佢又發癲.. 一野踢爆露台個玻璃門.. OH SHIT..
佢讀咁多書… 成日考第一名..  點知都係讀屎片..唉.
估唔到去台灣讀一年書..返黎就成個人精神分裂咁..
依家我好慶幸自己考唔到台大.. 哈.. 去台灣讀書的同學…小心了..
 
 
張貼在 未分類 | 6 則迴響

宅-.-

自從咬柴之後-.-
成個星期都係屋企…冇出過門口..
真係要變做宅男了…
始終擺脫唔到玻璃人GE稱號… 唉-.-
 
張貼在 未分類 | 3 則迴響

畢..

見到個個都打BLOG..自己都打返一個簡短D GE先..
六年前因緣際會咁入左鏡平….唔記得靠咩關係入黎LU…~.~  戈時GE成績鏡平唔收..
初一初二都係渾渾噩噩咁過…
初三高一有左R-CLUB之後開始有返D正常GE朋友..(除左某幾個~.~)
高二高三.就只為左成績而努力…..但最後都爭取唔到第一名,..無計…阿嬋係度-.-
咁就六年LU…..不過高中畢業只係人生的中繼站黎姐….所以我睇得唔係好重-.-..HA
至於之後GE目標….真係好難講… 因為估唔到會去中山讀…..不過都無得揀LU…..天意如此..
保安高校…說真的..真係好有難度…..   唉…..都係順其自然LA….
張貼在 未分類 | 13 則迴響